Insplay Latvija Programmēšanas apgūšana Programmēšana ne tikai palīdzēs šodienas bērniem atrast labākus darbus un būt konkurētspējīgākiem nākotnes darba tirgu, bet arī attīstīt dažādas citas ikdienā noderīgas prasmes. Iemācoties programmēt,... Bērnudārzi Programmēšana STEAM Vispārēja izglītība 2023. gada 24. janv.
Insplay Latvija Darbīgā augusta konkurss! Paldies viesiem skolotājiem un atbalstītājiem, kas piedalījās pirmajā konkursā. Insplay un RoboHub komandas ir sarūpējušas jaunus pārsteigumus bērnudārzniekiem. Un pie šiem pārsteigumiem tikt ir tieši... 2022. gada 5. aug.
Insplay Latvija Virtuālā realitāte mainīs izglītības nākotni Šis raksts ir daļa no Pasaules Ekonomikas foruma gadskārtējās sanāksmes Davosā Izglītības metodes nav gājušas kopsolī ar tehnoloģiju sasniegumiem, taču pārmaiņu nepieciešamība kļūst arvien pamanāmāka ... 2022. gada 30. jūn.
Insplay Latvija Aicinām komandā! Insplay jau 30 gadus nodarbojas ar izglītojošu rotaļlietu un izglītības tehnoloģiju izplatīšanu. Mūsu ilgtermiņa mērķis ir apvienot 40 miljonus vecāku un skolotāju vienotā platformā. Skolotāji tiecas ... 2022. gada 28. jūn.
Insplay Latvija Radošās vasaras konkurss! Lai arī dažbrīd vēl lietains laiks - vasara pavisam oficiāli ir sākusies! Un lai tā mums visiem būtu vēl aizraujošāka, Insplay un RoboHub komandas ir sarūpējušas pārsteigumus bērnudārzniekiem. Un pie ... 2022. gada 8. jūn.
Insplay Latvija ClassVR virtuālās realitātes brilles izglītībai! Virtuālās un paplašinātās realitātes tehnoloģijām ir milzīgs, vēl neizmantots potenciāls tieši izglītībā. Gan virtuālā, gan paplašinātā realitāte ļauj vizualizēt mācību materiālus un tādējādi palīdz s... 2022. gada 7. jūn.
Insplay Latvija Ar robotiem apkārt Latvijai! Nesen veiktajā pētījumā "Skolotāju balss" norādīts, ka gandrīz puse jeb 41% aptaujāto Latvijas pedagogu vēlas pilnveidot savu digitālo pratību mācību procesā un apliecina nepieciešamību pēc dažādām ja... 2022. gada 17. maijs
Insplay Latvija Piešķil jaudu mācību gada noslēgumam Insplay uzņēmumam ir vairāk nekā 30 gadu pieredze izglītojošu rotaļlietu, novatorisku spēļu un inovatīvu mācību līdzekļu un materiālu nodrošināšanā Igaunijā. Insplay jau ir nodrošinājis digitālos mācī... 2022. gada 22. marts
Insplay Latvija Digitālās izglītības attīstība Igaunijā Īpaša uzmanība izglītības digitalizācijai Igaunijā aizsākās jau 1996.-1997.gadā, kad Igaunijas valsts uzsāka izglītības iestāžu digitalizācijas projektu "Tiigrihüpe" ("Tīģera lēciens"), ko ierosināja ... 2022. gada 22. marts
Insplay Latvija Kas ir STEAM? STEAM ierīču pielietošana izglītībā nozīmē tādu pieeju mācībām, kad tiek izmanto zinātne (Science), tehnoloģijas (Technology), inženierzinātnes (Engineering), māksla (the Arts) un matemātika (Mathemat... 2022. gada 16. janv.